måndag 2 september 2013

Charlie Hunnam blir Mr Grey!

Nu har det blivit klart vilka två personer som kommer spela huvudrollerna i den kommande Fifty Shades filmen. I rollen som Mr Grey kommer vi få se Charlie Hunnam och i rollen som Anastasis Steel blir det Dakota Johnson.

Jag har sett varje avsnitt av serien Sons of Anarchy och där spelar Charlie Hunnam huvudrollen, som Jax Teller, president av motorcykelklubben SAMCRO. Han är nog ett ganska oväntat val i rollen som Mr Grey och jag är säker på att det kommer finnas mycket åsikter kring om det är rätt eller fel person. Jag gillar honom! Han är inte riktigt den jag hade föreställt mig i rollen, men ja, varför inte?

Om inte annat blir man ju helt övertygad efter att ha sett detta!

Se några bilder på http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article17396964.ab

Vad säger ni? Har dom valt rätt eller fel personer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar